tisdag 4 september 2012

Ojojoj

Ja det kan man säga! Det var ett bra tag sedan jag bloggade! Men jag har inte varit så inspirerad den senaste tiden och ber så mycket om ursäkt för detta! Anledning till det har varit att jag har njutit av min sista tid som mamma ledig för Emilia och igår började jag jobba!
Det har också varit lite jobbigt då under tiden som mamma ledig har vi haft varsel och jag har blivit drabbad! Så jag gör jag min uppsägningsmånad vilket känns allmänt jobbigt att ha press på sig att hitta ett jobb inom kort! Söker mängder med jobb men inget napp än vilket också har varit lite jobbigt!
Man undrar vad man gör för fel!
Men nu har jag lite krokar och kontakter ute så jag hoppas att de kan hjälpa mig! :)

I övrigt känns det ganska så bra att börja jobba dock omständigheterna! Så om någon har ett jobb i bakfickan så hojta till!

Nu slöar jag i soffan och det märks att man är lite seg i kroppen och inte är van att jobba på det sättet! Men det ordnar nog till sig snart!

Här kommer lite bilder på vår lilla höna den senaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar