måndag 17 september 2012

Bloggning!

Ja, vad ska man säga! Det var ett bra tag sedan jag bloggade och har väl tappat sugen lite och blogga!
Vad det nu beror på har jag igen aning, men delvis för att det är lite feedback på det man skriver och just nu har jag börjat jobba och har inte riktigt orken med mig just nu!
Så jag hoppas att suget kommer tillbaka framöver. Men fram till dess får ni gärna följa mig på Instagram som används ganska så flitigt :) mitt använda namn är mickan_84

Ha det fint


3 kommentarer:

  1. Det där med feedbacken känns igen allt för väl.....
    Men igår rann inspirationen till och jag fick till hela FEM inlägg på ett bräde :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet, hoppas att den kommer tillbaka! Tror mycket har med allt runt om kring jobbet och en oro om hur vi ska lösa allt! Men det löser sig alltid!

      Radera
  2. Förstår dig tappar lusten när man inte får kommnetarer. Råkade hamna här så då måste jag ju lämna kommentar :)

    SvaraRadera